POZVÁNKA

28.6 v 17 h na OV beseda

5.9. v 15 h v Habrové na Jarově

Dětský den

25.10. v 17 h na OV beseda

Vznik Československa

7.11. v 15 h na OV

setkání LKŽ Praha 3

5.12. v 15 h na OV

předvánoční setkání LKŽ Praha 3

18.12. v 15 h na radnici zasedání ZMČ

 

Akce k seznámení s názory

a návrhy KSČM (vždy od 15 h):

17.9. před Albert na Vinohradské
18.9. před Agora Flora
18.9. v 15 h na radnici zasedání ZMČ
19.9. u polikliniky na Vinohradské
24.9. před PENNY v Malešické
24.9. Prokopovo n. a u BILLA
25.9. před poštou v Olšanské
26.9. Ohrada a Lidl na Koněvově
26.9. Seifertova a Churchillovo n.
3.10. v 15 h na OV
setkání LKŽ Praha 3
3.10. Koněvova na Chmelnici
3.10. křižovatka Koněvova-Spojovací
4.10. u vinohradských stanic metra



***

Potřebujete se setkat se zastupiteli,
s vedoucími představiteli KSČM z Prahy 3 ?
NÁVŠTĚVNÍ HODINY
vždy ve čtvrtek od 17 do 19 hodin
v sídle OV KSČM Praha 3
v Baranově 1833/11
Doporučujeme návštěvu
předem sjednat!

 

***
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OV KSČM PRAHA 3

 

facebook youtube 

Adresa:

Baranova 1833/11

130 00 Praha 3 - Žižkov

(Nedaleko od stanice metra Flora
a zastávky tramvaje Radhošťská)
http://www.mapy.cz/zakladni?

 

Telefon:
+420 725 646 003
+420 734 430 318

 

E-mail: 

ovpraha3@kscm.cz

Web:

http://praha3.kscm.cz

RSS

Naše zprávy můžete číst také pomocí RSS (Rich Site Summary).
RSS čtečka
KSČM PRAHA 3Místní politika

Místní politika

Odpověď zpovykaného Pražáka

(20.3.2018) zpHlavní ulice v Praze 3: Korunní-Jičínská-Prokopova, Vinohradská, Seifertova-Táboritská-Olšanská, Malešická, Trocnovská, Husitská-Koněvova, Spojovací, Želivského-Votická-Soběslavská. Jak by měla vypadat hlavní městská třída? Měla by být průjezdná, vždy pro tramvaj, ale i pro auta po jednom pruhu v každém směru, což je důležité i pro rychlý a bezpečný průjezd vozů záchranářů. Dostatečná šíře chodníku pro pěší, pokud to dovolí šíře ulice i pro pruh cyklistický a zeleň. Návrhy na řešení rekonstrukcí Husitská-Koněvova, Vinohradská, Táboritská tomu neodpovídají. Proč? Protože i na hlavních ulicích se projektují místa pro parkování aut i tam, kde je to na úkor výše uvedených nároků na hlavní ulici. Pobřežní se stavěla i pro odlehčení Žižkova od tranzitu na Kolín, ale v Husitské se průjezd neomezí, např. návratem tramvajového spojení do Karlína. Kdyby se postavila v původním plánovaném termínu trasa D metra, tak by mnozí obyvatelé Žižkova po dobu oprav dnes komunikace Husitská-Koněvova, příště Seifertova-Táboritská, použili metro tak, jak se to dá předpokládat při opravě Vinohradské, která je obsluhována Áčkem. Zatím jsme se dočkali po dlouhém váhání v přípravách výstavby Déčka zpochybnění třicetiletého záměru vedení metra přes Žižkov. Již po povodních 2002 se na magistrátu jednalo o stavu mostů. Rozhodovalo se, zda opravit dřív Hlávkův či Libeňský a jak. Pak „Někdo“ čekal, až Libeňský dojde do stavu k zbourání, aby se mohl postavit most rozšířený pro auta na čtyři pruhy. O dopravě na úřadech, v komisích a výborech radnic rozhodují především řidiči aut z pohledu jejich potřeb. Ale proč nedokázali dosud aspoň dostavět městský silniční okruh?!

Pavel Ambrož, člen komise pro dopravu Rady MČ Praha 3
zpzp


© KSČM 2003 - 2014. Všechna práva vyhrazena