POZVÁNKA

Akce veřejné:

v neděli 12.7. ve 14 h vycházka
z Ohrady na Vítkov

v sobotu 29.8. v 10 h na Olšanech
pietní akt k SNP

v úterý 8.9. v 15 h na Olšanech
pietní akt k výročí zavraždění Julia Fučíka

ve středu 9.9. v 15 h dětský den
v Habrové na Jarově

konference Aktuálně o leninismu

 

 

 

 

Akce pro členy
obvodní organizace:

Akce k seznámení s názory
a návrhy KSČM (vždy od 15 h):

***

Potřebujete se setkat s vedoucími
představiteli KSČM z Prahy 3 ?

NÁVŠTĚVNÍ DEN ČTVRTEK
odpoledne a v podvečer
v sídle OV KSČM Praha 3
Návštěvu je nutné předem sjednat!

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

OV KSČM PRAHA 3

 
 

facebook youtube 

Adresa:
Politických vězňů 1531/9
111 21 Praha 1 - Nové Město

 

(Blízko stanice metra Můstek 
a zastávky tramvají Jindřišská)
https://mapy.cz/zakladni?x=14.4293387&y=50.0829823&z=17&source=addr&id=8939470

 

Telefon:
+420 725 646 003
+420 734 430 318

 

E-mail: 

ovpraha3@kscm.cz

Web:

RSS

Naše zprávy můžete číst také pomocí RSS (Rich Site Summary).
RSS čtečka
KSČM PRAHA 3Místní politika

Místní politika

Odpověď zpovykaného Pražáka

(20.3.2018) zpHlavní ulice v Praze 3: Korunní-Jičínská-Prokopova, Vinohradská, Seifertova-Táboritská-Olšanská, Malešická, Trocnovská, Husitská-Koněvova, Spojovací, Želivského-Votická-Soběslavská. Jak by měla vypadat hlavní městská třída? Měla by být průjezdná, vždy pro tramvaj, ale i pro auta po jednom pruhu v každém směru, což je důležité i pro rychlý a bezpečný průjezd vozů záchranářů. Dostatečná šíře chodníku pro pěší, pokud to dovolí šíře ulice i pro pruh cyklistický a zeleň. Návrhy na řešení rekonstrukcí Husitská-Koněvova, Vinohradská, Táboritská tomu neodpovídají. Proč? Protože i na hlavních ulicích se projektují místa pro parkování aut i tam, kde je to na úkor výše uvedených nároků na hlavní ulici. Pobřežní se stavěla i pro odlehčení Žižkova od tranzitu na Kolín, ale v Husitské se průjezd neomezí, např. návratem tramvajového spojení do Karlína. Kdyby se postavila v původním plánovaném termínu trasa D metra, tak by mnozí obyvatelé Žižkova po dobu oprav dnes komunikace Husitská-Koněvova, příště Seifertova-Táboritská, použili metro tak, jak se to dá předpokládat při opravě Vinohradské, která je obsluhována Áčkem. Zatím jsme se dočkali po dlouhém váhání v přípravách výstavby Déčka zpochybnění třicetiletého záměru vedení metra přes Žižkov. Již po povodních 2002 se na magistrátu jednalo o stavu mostů. Rozhodovalo se, zda opravit dřív Hlávkův či Libeňský a jak. Pak „Někdo“ čekal, až Libeňský dojde do stavu k zbourání, aby se mohl postavit most rozšířený pro auta na čtyři pruhy. O dopravě na úřadech, v komisích a výborech radnic rozhodují především řidiči aut z pohledu jejich potřeb. Ale proč nedokázali dosud aspoň dostavět městský silniční okruh?!

Pavel Ambrož, člen komise pro dopravu Rady MČ Praha 3
zpzp


© KSČM 2003 - 2014. Všechna práva vyhrazena