POZVÁNKA

Akce veřejné:

v neděli 12.7. ve 14 h vycházka
z Ohrady na Vítkov

v sobotu 29.8. v 10 h na Olšanech
pietní akt k SNP

v úterý 8.9. v 15 h na Olšanech
pietní akt k výročí zavraždění Julia Fučíka

ve středu 9.9. v 15 h dětský den
v Habrové na Jarově

konference Aktuálně o leninismu

 

 

 

 

Akce pro členy
obvodní organizace:

Akce k seznámení s názory
a návrhy KSČM (vždy od 15 h):

***

Potřebujete se setkat s vedoucími
představiteli KSČM z Prahy 3 ?

NÁVŠTĚVNÍ DEN ČTVRTEK
odpoledne a v podvečer
v sídle OV KSČM Praha 3
Návštěvu je nutné předem sjednat!

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

OV KSČM PRAHA 3

 
 

facebook youtube 

Adresa:
Politických vězňů 1531/9
111 21 Praha 1 - Nové Město

 

(Blízko stanice metra Můstek 
a zastávky tramvají Jindřišská)
https://mapy.cz/zakladni?x=14.4293387&y=50.0829823&z=17&source=addr&id=8939470

 

Telefon:
+420 725 646 003
+420 734 430 318

 

E-mail: 

ovpraha3@kscm.cz

Web:

RSS

Naše zprávy můžete číst také pomocí RSS (Rich Site Summary).
RSS čtečka
KSČM PRAHA 3Místní politika

Místní politika

Metro

Metro (19.11.2017) Metro umožňuje mnohem rychlejší přesun cestujících na větší vzdálenosti ve městě, propojení dopravních uzlů (nádraží, letiště) a městských čtvrtí než nabízí povrchová doprava, včetně tramvají. Dle předlistopadové vize dopravního podniku by již dávno obyvatelé a návštěvníci Prahy jezdili po minimálně čtyřech trasách metra. Ale v devadesátých letech došlo ke zpomalení výstavby. Navíc povodní v létě 2002, vzhledem k zanedbání ochrany metra, došlo k nadbytečnému rozsahu jeho poškození, které vyvolalo nutnost provedení přednostních rekonstrukcí. Následovala stavba prodloužení céčka až do Letňan. A také áčka ale jen do Motola, chybí větev přes Řepy do Zličína a druhá až na ruzyňské letiště. Stále se oddalovala a oddaluje stavba trasy D, která má obsloužit jižní sídliště, odlehčit céčku přetíženému v centru města a případně umožnit generální opravu nuselského mostu. Na déčko čekají i obyvatelé na Žižkově od hlavního nádraží přes Prokopovu, Basilejské náměstí a Chmelnici do Vysočan. I oni chtějí využít výhody metra. Zajisté stanice na starém Žižkově bude obsluhovat menší počet obyvatel, ale stanice na sídlištích a u nové zástavby od Olšanské ke Spojovací budou kapacitně rovny těm vinohradským na trase A. Neměla by se opakovat chyba, kdy se na céčku vypustila stanice Trojská, která měla přiblížit městskou část Tróju především pro návštěvníky zoologické a botanické zahrady. V Praze žije přes milión obyvatel, statisíce dojíždějících za prací a návštěvníků. Pomalý rozvoj kolejové dopravy je nedostatečnou alternativní nabídkou automobilové záplavě v pražských ulicích.
Pavel Ambrož, člen komise pro dopravu Rady MČ Praha 3


© KSČM 2003 - 2014. Všechna práva vyhrazena