PETICE

.petice_lithium.doc e-mail: kubadnes@seznam.cz

www.facebook.com/kubadnes



 

 

 

 

 

 

 

POZVÁNKA

19.12. v 15 h na radnici

zasedání ZMČ

Akce k seznámení s názory

a návrhy KSČM (vždy od 15 h):



***

Potřebujete se setkat se zastupiteli,
s vedoucími představiteli KSČM z Prahy 3 ?
NÁVŠTĚVNÍ HODINY
vždy ve čtvrtek od 17 do 19 hodin
v sídle OV KSČM Praha 3
v Baranově 1833/11

 

***

Pořádá SPaS  v budově DOS
(Churchillovo náměstí v Praze 3)



 

 

OV KSČM PRAHA 3

 

facebook youtube 

Adresa:

Baranova 1833/11

130 00 Praha 3 - Žižkov

(Nedaleko od stanice metra Flora a zastávky tramvaje Radhošťská)
http://www.mapy.cz/zakladni?

 

Telefon:

+420 222 710 014
+420 222 719 077
+420 725 646 003
+420 734 430 318

 

E-mail: 

ovpraha3@kscm.cz

Web:

http://praha3.kscm.cz

RSS

Naše zprávy můžete číst také pomocí RSS (Rich Site Summary).
RSS čtečka
KSČM PRAHA 3Místní politika

Místní politika

Metro

(19.11.2017) Metro umožňuje mnohem rychlejší přesun cestujících na větší vzdálenosti ve městě, propojení dopravních uzlů (nádraží, letiště) a městských čtvrtí než nabízí povrchová doprava, včetně tramvají. Dle předlistopadové vize dopravního podniku by již dávno obyvatelé a návštěvníci Prahy jezdili po minimálně čtyřech trasách metra. Ale v devadesátých letech došlo ke zpomalení výstavby. Navíc povodní v létě 2002, vzhledem k zanedbání ochrany metra, došlo k nadbytečnému rozsahu jeho poškození, které vyvolalo nutnost provedení přednostních rekonstrukcí. Následovala stavba prodloužení céčka až do Letňan. A také áčka ale jen do Motola, chybí větev přes Řepy do Zličína a druhá až na ruzyňské letiště. Stále se oddalovala a oddaluje stavba trasy D, která má obsloužit jižní sídliště, odlehčit céčku přetíženému v centru města a případně umožnit generální opravu nuselského mostu. Na déčko čekají i obyvatelé na Žižkově od hlavního nádraží přes Prokopovu, Basilejské náměstí a Chmelnici do Vysočan. I oni chtějí využít výhody metra. Zajisté stanice na starém Žižkově bude obsluhovat menší počet obyvatel, ale stanice na sídlištích a u nové zástavby od Olšanské ke Spojovací budou kapacitně rovny těm vinohradským na trase A. Neměla by se opakovat chyba, kdy se na céčku vypustila stanice Trojská, která měla přiblížit městskou část Tróju především pro návštěvníky zoologické a botanické zahrady. V Praze žije přes milión obyvatel, statisíce dojíždějících za prací a návštěvníků. Pomalý rozvoj kolejové dopravy je nedostatečnou alternativní nabídkou automobilové záplavě v pražských ulicích.
Pavel Ambrož, člen komise pro dopravu Rady MČ Praha 3


© KSČM 2003 - 2014. Všechna práva vyhrazena