POZVÁNKA

17.9. zasedání ZMČ Praha 3
18.9. od 17 h na OV beseda
Volnost - Rovnost - Bratrství
odkaz revoluce 1789 ve Francii žlutých vest
16.10. v 17 h na OV beseda
Etiopie

20.11. od 17 h na OV beseda
Mezinárodní svaz studenstva

16.12. zasedání ZMČ Praha 3

Akce pro členy
obvodní organizace:
září – listopad:
výroční členské schůze ZO
7. prosince Obvodní konference

 

 

 

 

 

 

Akce k seznámení s názory
a návrhy KSČM (vždy od 15 h):

 

***

Potřebujete se setkat s vedoucími
představiteli KSČM z Prahy 3 ?

NÁVŠTĚVNÍ DEN ČTVRTEK
odpoledne a v podvečer
v sídle OV KSČM Praha 3
Návštěvu je nutné předem sjednat!

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OV KSČM PRAHA 3

 

facebook youtube 

Adresa:

Baranova 1833/11

130 00 Praha 3 - Žižkov

(Nedaleko od stanice metra Flora
a zastávky tramvaje Radhošťská)
http://www.mapy.cz/zakladni?

 

Telefon:
+420 725 646 003
+420 734 430 318

 

E-mail: 

ovpraha3@kscm.cz

Web:

http://praha3.kscm.cz

RSS

Naše zprávy můžete číst také pomocí RSS (Rich Site Summary).
RSS čtečka
KSČM PRAHA 3Místní politika

Místní politika

Kam s ním ?

(7.10.2016) První pohled Pražáka při východu z bydliště na ulici ulpí na skladišti aut. V době, kdy se ve světě zkouší provozování aut bez řidiče, nemá Praha ještě vyřešeno parkování aut, osobních i firemních, obyvatel i návštěvníků. Ulice v památkovém centru mají středověkou šířku a v širším centru, kam patří i Praha 3, jsou ulice postavené dle norem před rozvojem automobilismu. Od šedesátých let se naplňují ulice auty, až se v osmdesátých a především devadesátých letech přechází z podélného na šikmé stání částečně zabírající i chodník – někde dochází k omezení jejich průchodnosti. Územní rezervy pro vznik garáží byly zastavěny dalšími bytovými domy. Dvory blokové zástavby byly „privatizací“ a restitucí majetkově rozděleny. Nabídka P+R stání neodpovídá poptávce. Půjčování a sdílení aut se dostatečně nerozšířilo (kvůli cenám?). Městští radní za čtvrtstoletí vymysleli jen regulaci stání aut na ulicích postupně se rozšiřujícími zónami placeného parkování. Nyní město začíná hledat místo pro nové kapacitní garáže a parkoviště, ale bude nuceno najít především finance na výkup pozemků a výstavbu. Už dávno měl Pražák zvážit: „Potřebuji auto, kdy a jaké? Vlastnit auto, ale kde a za kolik budu parkovat?“, a návštěvník Prahy: „Mám ztrácet čas vjížděním do centra města a hledáním místa k zaparkování?“... Ale existuje alternativa? Dostačuje kapacita a jízdní řády hromadné dopravy - městské, předměstské i dálkové?

Pavel Ambrož, člen komise pro dopravu Rady MČ Praha 3

 

 



© KSČM 2003 - 2014. Všechna práva vyhrazena