POZVÁNKA

17.12. od 15 h na radnici zasedání

           zastupitelstva městské části

 

 

 

 

 

Akce pro členy
obvodní organizace:
září – listopad:
výroční členské schůze ZO
7. prosince Obvodní konference

 

Akce k seznámení s názory
a návrhy KSČM (vždy od 15 h):

***

Potřebujete se setkat s vedoucími
představiteli KSČM z Prahy 3 ?

NÁVŠTĚVNÍ DEN ČTVRTEK
odpoledne a v podvečer
v sídle OV KSČM Praha 3
Návštěvu je nutné předem sjednat!

***

 

 

 

 

 

 

OV KSČM PRAHA 3

 
 

facebook youtube 

Adresa:
Politických vězňů 1531/9
111 21 Praha 1 - Nové Město

 

(Nedaleko od stanice metra Můstek 
a zastávky tramvají Jindřišská)
https://mapy.cz/zakladni?x=14.4293387&y=50.0829823&z=17&source=addr&id=8939470

 

Telefon:
+420 725 646 003
+420 734 430 318

 

E-mail: 

ovpraha3@kscm.cz

Web:

RSS

Naše zprávy můžete číst také pomocí RSS (Rich Site Summary).
RSS čtečka
KSČM PRAHA 3Místní politika

Místní politika

Kam s ním ?

(7.10.2016) První pohled Pražáka při východu z bydliště na ulici ulpí na skladišti aut. V době, kdy se ve světě zkouší provozování aut bez řidiče, nemá Praha ještě vyřešeno parkování aut, osobních i firemních, obyvatel i návštěvníků. Ulice v památkovém centru mají středověkou šířku a v širším centru, kam patří i Praha 3, jsou ulice postavené dle norem před rozvojem automobilismu. Od šedesátých let se naplňují ulice auty, až se v osmdesátých a především devadesátých letech přechází z podélného na šikmé stání částečně zabírající i chodník – někde dochází k omezení jejich průchodnosti. Územní rezervy pro vznik garáží byly zastavěny dalšími bytovými domy. Dvory blokové zástavby byly „privatizací“ a restitucí majetkově rozděleny. Nabídka P+R stání neodpovídá poptávce. Půjčování a sdílení aut se dostatečně nerozšířilo (kvůli cenám?). Městští radní za čtvrtstoletí vymysleli jen regulaci stání aut na ulicích postupně se rozšiřujícími zónami placeného parkování. Nyní město začíná hledat místo pro nové kapacitní garáže a parkoviště, ale bude nuceno najít především finance na výkup pozemků a výstavbu. Už dávno měl Pražák zvážit: „Potřebuji auto, kdy a jaké? Vlastnit auto, ale kde a za kolik budu parkovat?“, a návštěvník Prahy: „Mám ztrácet čas vjížděním do centra města a hledáním místa k zaparkování?“... Ale existuje alternativa? Dostačuje kapacita a jízdní řády hromadné dopravy - městské, předměstské i dálkové?

Pavel Ambrož, člen komise pro dopravu Rady MČ Praha 3

 

 



© KSČM 2003 - 2014. Všechna práva vyhrazena